Ogłoszenie

PBF - Toplista gier PBF Toplista MMORPG Największy ranking gier przez www w Polsce! Gry przeglądarkowe Toplista-Gier PokeFull Gry w przeglądarce Toplista stron Anime&Manga Najlepsze strony o Anime w necie BEST PBF - najlepsze polskie pbf rpg toplista pbfów Best of PBF The Best Of PBF - Play By Forum Toplista ~**~ Toplista Anime Strefa

Z POWODU MODERNIZACJI FORUM ODPISÓW W PRZYGODACH PRZEZ JAKIŚ CZAS NIE BĘDZIE.


#1 2012-07-26 18:42:51

Woopery

http://img801.imageshack.us/img801/8493/obsv.png

Zarejestrowany: 2012-07-24
Posty: 19
Punktów :   

Fan Fick Woopery

Jak już wcześniej oznajmiłam na ChatBox'ie, lubię czasem trochę popisać. Jestem amatorką, a moje opowiadania są beznadziejne i nie dorastają prawdziwym pisarzom do pięt. Ostatnio zaczęłam kontynuować serię "Percy i bogowie olimpijscy", książek autorstwa Rick'a Rordian'a  opowiadających o losach niezwykłego chłopaka, syna Posejdona. Moja część nosi tytuł "Strażnicy Olimpijscy". Dodałam poniżej pierwszy rozdział moich 'wypocin'. Nie zdziwcie się, że piszę w rodzaju męskim, ponieważ wcielam się w Percy'ego.

» Rozdział I «

Czy to mi się przyśniło?




Możecie mi nie wierzyć, ale ostatnio miewam coraz dziwniejsze sny. Powiedzmy na przykład wczoraj, śniło mi się, że jestem olimpijskim bogiem. Chodziłem po chmurach, aż tu nagle zapadła mi się noga i zacząłem spadać. Obudziłem się z potem na czole. Czasami się gubię, nie wiem czy to był sen czy może stało się to naprawdę.
    Był środek lata, dokładniej końcówka lipca. Wyjechałem razem z mamą na wakacje nad morze. Byłem zaskoczony tym, że moja mama znalazła pieniądze na tak daleką wyprawę (wybraliśmy się do Europy Środkowej, Polski nad Morze Bałtyckie). Myślałem, że będziemy mogli spokojnie wypocząć, bez walk i potworów, przeżyć normalne dni wolne. Nie wiedziałem jednak, jak bardzo się myliłem.